Robins-podcast älykkäästä myynnistä: Asiakkaan digitaalinen ostopolku

Robins-podcastin toinen jakso on ilmestynyt. Aiheena on asiakkaan digitaalinen ostopolku. Aiheesta juttelevat Katri Tanni Differolta ja Petri Takala Goforelta, hostina toimii Pia Hautamäki TAMKista.

Asiakkaan digitaalinen ostopolku

Millainen on asiakkaan matka ostopolulla? Miten digitaalisuus näkyy konepellin alla? Onko asiakkaan kokemus tärkeämpi kuin yksittäinen tuote tai ratkaisu? Millainen on happotesti asiakaslähtöisyydelle? Miten aikaansaadaan yhtenäinen orkesteri palvelemaan asiakasta? Mitä asioita kasvua tavoittelevan pk-yrityksen pitää ottaa huomioon, jotta asiakasymmärrys kasvaisi?

Muun muassa näihin aiheisiin pureudutaan Robins-podcastin toisessa jaksossa. Samalta sivulta löydät myös tiivistelmän.

Robins-podcastin RSS-syöte

Tampereen ammattikorkeakoulu tarjoaa myös työyhteisöille räätälöitäviä koulutuspalveluita, mm. B2B-asiakassuhteen rakentaminen ja ratkaisujen myynti.