Poikkeustilanne pakottaa miettimään myynnin johtamisen uusiksi

Globaali koronaviruspandemia laittaa myös myynnin - ja myynnin johdon - painetestiin. Miten myyntiä pitää johtaa poikkeustilanteessa?

Mikä on hyvä toimintamalli myynnin johtamiseen poikkeustilanteessa? Sitä pohtii Biit Oy:n Jarmo Tuutti Robins-blogissa. Hän esittelee yhden lähestymistavan ja antaa selkeitä ohjeita etenemiseen. Tutkimusten valossa yritysten omalla toiminnalla on merkitystä myös haastavissa tilanteissa, jotka saattavat vaikuttaa jopa toivottomilta.

Biit Oy on julkaissut myös 40-sivuisen ilmaisen oppaan ”Myynnin johtaminen poikkeustilanteessa”. Latauslinkki löytyy blogitekstistä. Kannattaa ottaa opit käyttöön!

Lue Jarmo Tuutin blogiteksti täältä.