Digitaaliset työkalut myynnissä
Miten yritysten välisessä kaupankäynnissä on mahdollista hyödyntää teknologiaa? Miten tuotekeskeisyydestä edetään asiakaskeskeistämiseen? Milloin ihminen, milloin automaatio? Miten saadaan myynti ja markkinointi yritysten hallitusten agendoille? Entä miten saadaan kilpailukyky yritysten ykkösprioriteetteihin? Mitä myyjä tekee tulevaisuudessa? Mitä kannattaa tehdä ensimmäiseksi, kun halutaan digitalisoida myyntiä?
Muun muassa näihin aiheisiin pureudutaan Robins-podcastin kolmannessa jaksossa. Samalta sivulta löydät myös tiivistelmän.
Tampereen ammattikorkeakoulu tarjoaa myös työyhteisöille räätälöitäviä koulutuspalveluita, mm. B2B-asiakassuhteen rakentaminen ja ratkaisujen myynti sekä kansainvälinen myynti teollisuusyrityksissä asiakkaan aikakaudella.