Hyvää pöhinää ja räiskyvää yhteistyötä!

Mitähän muut meistä ajattelevat, tuumii kysymysmerkkien ympäröimä nuori mies.

Nyt se selviää! ROBINS-tutkimushankkeessa mukana olevat yhteistyötahot paljastavat syvimmät ajatuksensa. Katso videot ja äänestä samalla TAMK voittoon ammattikorkeakoulujen välisessä Kärjet-videokilpailussa!

2020-luvun ammattikorkeakoulujen tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoiminnassa syntyy oivalluksia sekä uusia tapoja tehdä, vaikuttaa, tutkia ja kehittää. Ammattikorkeakoulujen TKI-toimintojen kesken järjestetään vuosittain TKI-Kärjet -videokilpailu, olemme mukana ROBINS-kisavideolla.  Keskitymme moninaiseen yhdessä tekemiseen, oppimiseen ja osallistumiseen eli käytännön TKI-toimintaan. Annoimme kohderyhmien kertoa meistä, sillä mitä olisikaan hanketyö ilman heitä!

Korkeakouluyhteisön ROBINS-tutkimushankkeen yhteistyötyö rakentuu kuuden suomalaisen yrityksen – Differon, Graviconin, Goforen, Sales Communicationsin ja Codemenin– tiiviin yhteistyön ympärille. Palveluita tarjoavana kumppanina on mukana Intolead. Katso videolta, mitä Graviconin, Goforen ja Intoleadin edustajat meistä todella ajattelevat.

Anna yläpeukku!

Äänestysaika on 25.11.-2.12.2020.

Kaikki 20 kisavideota löytyvät YouTubesta. Annat äänesi valitsemallesi videolle painamalla yläpeukku-painiketta videon alla. Äänestys sulkeutuu ke 2.12.2020.

Voittaja julkistetaan Avoimen Tieteen syyspäivillä 7.12.2020 klo 13.00.

Jokainen peukku ratkaisee – peukutetaan siis ROBINS-kisavideo voittoon!