Kohti avointa älykkään myynnin ekosysteemiä
Robins-tutkimushanke yhdistää uudella tavalla älykkäitä digitaalisia työkaluja, tekoälyä ja automaatiota myynnissä. Tampereen korkeakouluyhteisö tutkii tekoälyn ja robotiikan vaikutusta myyntiin yhdessä yhteistyöyritysten kanssa.
Robins
Robins-tutkimushanke näyttää suuntaa suomalaisille B2B-yrityksille, jotta nämä voivat automatisoida, optimoida ja tehostaa myyntiään kasvaakseen myös kansainvälisesti. Tutkimushankkeessa kehitetään yritysyhteistyöhön ja tutkimukseen pohjautuvat, älykkään myyntirobotiikan ja automatisaation toiminta- ja johtamismallit.
Hankeverkosto rakentuu Tampereen korkeakouluyhteisön ja kuuden suomalaisen yrityksen – Differo, Gravicon, Gofore, Sales Communications ja Codemen – tiiviin yhteistyön ympärille. Palveluita tarjoavana kumppanina on mukana Intolead.