Kohti avointa älykkään myynnin ekosysteemiä

Robins-tutkimushanke yhdistää uudella tavalla älykkäitä digitaalisia työkaluja, tekoälyä ja automaatiota myynnissä. Tampereen korkeakouluyhteisö tutkii tekoälyn ja robotiikan vaikutusta myyntiin yhdessä yhteistyöyritysten kanssa.

Robins

Robins-tutkimushanke näyttää suuntaa suomalaisille B2B-yrityksille, jotta nämä voivat automatisoida, optimoida ja tehostaa myyntiään kasvaakseen myös kansainvälisesti. Tutkimushankkeessa kehitetään yritysyhteistyöhön ja tutkimukseen pohjautuvat, älykkään myyntirobotiikan ja automatisaation toiminta- ja johtamismallit.

Hankeverkosto rakentuu Tampereen korkeakouluyhteisön ja kuuden suomalaisen yrityksen – Differo, Gravicon, Gofore, Sales Communications ja Codemen – tiiviin yhteistyön ympärille. Palveluita tarjoavana kumppanina on mukana Intolead.

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

Blogi

Robins-tutkimushankkeen rahoitus

Business Finland rahoittaa Robins-tutkimushanketta 60 prosentilla, loput 40 % rahoittavat Tampereen yliopisto ja Tampereen ammattikorkeakoulu.