SalesDay 2021: Tutkitun tiedon iltapäivä − tallenne on nyt katsottavissa!

Tämänvuotisen SalesDayn iltapäiväosuuden tallenne on nyt katsottavissa! ROBINS-tutkimushankkeen tutkijat, TAMKin Myynnin tutkimusryhmä ja myynnin tunneälyvalmentaja Mikko Parikka Adeptus Partners Oy:stä nostavat esiin tutkittua tietoa myynnistä. Tutkitun tiedon iltapäivän hostina toimii Henna Niiranen, TietoEvryn markkinointijohtaja.

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

Mitä uuden aikakauden digitaalinen myynti tarkoittaa?

Iltapäiväosuuden ensimmäisessä osassa on aiheena ”Älykäs myynti – Uuden aikakauden myynti tapahtuu digitaalisesti. Mitä se tarkoittaa?

Aiheesta keskustelevat Tampereen yliopiston ja ROBINS-hankkeen tutkijat Malla Mattila (KTT), Jonna Hjelt (HT), Sami Rusthollkarhu (väitöskirjatutkija) ja Tommi Mahlamäki (TkT).

Myyntitunteet ja asiantuntijoiden myynnillinen muutos

Iltapäiväosuuden toisen osa on paneelikeskustelu osana Tutkitun tiedon teemavuoden 2021 toimintaa. Aiheena on ”Tutkitusti myyntitunteista – miten asiantuntijoiden myynnillistä muutosta johdetaan ja miten asiantuntijoiden myyntitunteet huomioidaan osana myynnin arkea?”

Paneelikeskustelua fasilitoi Tampereen ammattikorkeakoulun (TAMK) myynnin vuorovaikutuksen yliopettaja ja myynnin tutkimusryhmän jäsen Sini Jokiniemi. Keskusteluun osallistuvat Adeptus Partners Oy:n myynnin tunneälyvalmentaja Mikko Parikka, liiketalouden yliopettaja ja TAMKin myynnin tutkimusryhmän jäsen Mika Boedeker ja myynnin johtamisen yliopettaja, TAMKin myynnin tutkimusryhmän jäsen Pia Hautamäki.

Videon tekstityksen saat näkyviin YouTubessa valitsemalla ”Subtitles/Closed captions” videon oikeasta alalaidasta.