Tekoäly on valloittamassa yritysmaailmaa vauhdilla. Tekoälyä hyödyntävät chatbotit ovat helppo, kätevä ja nykyaikainen tapa hyödyntää tekoälyä yritystoiminnassa, sillä chatboteja voi käyttää monissa eri käyttökonteksteissa ja ne voivat suorittaa moninaisia tehtäviä. Chatbotit tarjoavat asiakkaille käytännöllisen ja helpon tavan kommunikoida yritysten kanssa – tämän takia botit ovatkin hyvin suosittuja yritysten avustajia. Tiesitkö, että nykypäivänä on olemassa lukuisia botti-työkaluja, joiden avulla yritykset voivat luoda chatbotin helposti ja kätevästi ilman koodaustaitoja? On selvää, että asiakasta ja yritystä avustan botin tulee olla hyvin toimiva, joten myös botin ihmiskeskeinen suunnittelu on tärkeää.
Hyppää tekoälyjunaan ja tule kuuntelemaan ja kokeilemaan Tampereen yliopiston KITE-projektin järjestämään Ihmiskeskeinen chatbot -työpajaan miten hyvin suunniteltua chatbotia voisi hyödyntää teidän yrityksessänne!
Työpajamme tarjoaa monipuolisesti tietoa chatboteista, bottien eri käyttötavoista sekä niiden ihmiskeskeisestä suunnittelusta. Esittelemme käytettävissä olevia bottityökaluja sekä demoamme niiden käyttöä.
Mukana myös Gofore, joka tarjoaa kehittäjäyritysnäkökulmaa chatbotien hyödyntämiseen yritystoiminnassa.
Toiminnallinen Ihmiskeskeinen chatbot -työpaja järjestetään virtuaalisesti 15.6.22 klo 9-12. Ilmoittaudu mukaan kuuntelemaan ja kokeilemaan, kuinka hyvin suunniteltu chatbot voisi toimia organisaationne apuna.
Ilmoittaudu työpajaan täällä!
Lisätietoja: Maria Hartikainen / KITE, maria.hartikainen@tuni.fi