Robins – raikkaita näkemyksiä myynnistä pian podcastina!

Kuuntele Robins-podcast älykkäästä myynnistä

Pian ilmestyy Robins-tutkimushankkeen ensimmäinen podcast! Keskustelemme mielenkiintoisten vieraidemme kanssa älykkäästä myynnistä monesta eri näkökulmasta. Jaamme tietoa ja tutkimustuloksia, joten olethan kuulolla!

#RobinsPodcastissa pureudutaan älykkään myynnin tekemiseen

Robins-podcasteja hostaa myynnin tohtori ja Tampereen ammattikorkeakoulun myynnin yliopettaja Pia Hautamäki. Hänen missionaan on edistää suomalaista myyntiosaamista ja saada Suomi nousuun myynnillä.

Pia kutsuu vieraakseen tunnettuja myynnin ja markkinoinnin tekijöitä, joiden kokemukset ja tuoreet näkemykset luotsaavat meidät älykkään myynnin eri teemoihin. Pohdimme yhdessä mm. sitä, miksi myyntiin tarvitaan tekoälyä. Millainen on asiakkaan digitaalinen ostopolku? Miten kasvua ja myyntiä tulee johtaa? Millaisia digitaalisia työkaluja myyntiin tarvitaan? Millaista on myynti alustataloudessa?

Kokonaisuuden kasaa yhteen jakso, jossa ovat aiheena pk-yritysten kasvun mahdollisuudet ja haasteet. Siinä ääneen pääsevät Robins-hankkeen tutkijat, professori Leena Aarikka-Stenroos ja tutkija Malla Mattila Tampereen yliopistosta.

Julkaisemme podcastit täällä Robinsin verkkosivuilla. Kuuntele #RobinsPodcast – tiedät, miten viet myyntiäsi älykkääseen suuntaan!