Lataa kirja Theuseus-palvelusta: https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7266-65-6
Sisällysluettelo
Esipuhe
Kirjoittajakuvaukset
Työkaluja ja menetelmiä ketterään markkinatutkimukseen ja kansainvälistymiseen
Nicolas Fogelholm, Aija Kalander ja Tuula Andersson
Avaimet kansainvälisen B2B-asiakaspolun johtamiseen
Sami Rusthollkarhu ja Leena Aarikka-Stenroos
Myyntiprosessin lokalisointi ja kansainvälinen kasvu
Teemu Ilola
Sosiaalinen myynti tukee B2B-yrityksen kansainvälistä kasvua
Miina Kivelä ja Kati Koivunen
Digitaalinen asiakasvuorovaikutus kansainvälisessä myynnissä
Jonna Koponen
Sales Enablement ja myynnin uudistuvat roolit
Sini Jokiniemi
Myynnin johtaminen digitaalisella aikakaudella lähtee myyntistrategiasta
Minna Heikinheimo
Tiedolla johtaminen ja ketterä strategiatyöskentely kansainvälisen myynnin tukena
Mika Jantunen
Kansainvälinen kasvu vaatii myynnin, markkinoinnin ja teknologioiden yhteistyötä
Henna Niiranen
Myynnin määrän ja laadun älykäs kehittäminen
Mikko Mäntyneva ja Minttu Lampinen
Digitaaliset alustat pk-yritysten kansainvälistymisessä
Marjukka Mikkonen, Malla Mattila, Mika Yrjölä ja Pia Hautamäki
Digitaalisen ajan arvolupauksen muodostaminen alustaliiketoiminnassa
Jonna Hjelt ja Malla Mattila
Ruotsi kansainvälistymisen kohteena
Tanja Piha, Minna Heikinheimo ja Pia Hautamäki
Jatkuva oppiminen pk-yritysten myynnin ja kansainvälisen kasvun vauhdittajana
Antti Leijala, Osmo Kauppila ja Kai Hänninen
Kirkas henkilöbrändi tukee kansainvälistä kasvua
Pauliina Airaksinen-Aminoff
Antoisia lukuhetkiä!