Etsintäkuulutus! Toimitko digitaalisen liiketoiminnan edistäjänä?

ROBINS-tutkimushanke haluaa haastatella sinua! Etsimme suomalaisia, digitalisaatiota hyödyntäviä B2B-yrityksiä jakamaan kokemuksiaan alustaliiketoiminnasta ja sen johtamisesta sekä ostamisesta digiaikakaudella. Haastatteluaineistoa hyödynnetään Tampereen korkeakouluyhteisön ROBINS-hankkeen tutkimuksessa.

Mikäli olet mukana edistämässä digitaalista (alusta)liiketoimintaa tai tunnet sopivia yrityksiä tai henkilöitä, ota yhteyttä tai jätä meille vinkki!

Haastateltava voi toimia esimerkiksi toimitusjohtajana tai vastata liiketoiminnan kehittämisestä tai ostamisesta – positiota tärkeämpää on aito kiinnostus, halu ja mahdollinen kokemus digitalisaation valjastamisesta liiketoiminnassa.

Haastattelu toteutetaan Teams/Skype-yhteydellä tai puhelimitse, aikaa on hyvä varata tunti. Haastattelut on tarkoitus toteuttaa touko- ja kesäkuun 2020 aikana.

Otathan siis rohkeasti yhteyttä ROBINS-osahankkeen vastuulliseen johtajaan KTT Malla Mattilaan (malla.mattila@tuni.fi) ja ROBINS-hankkeen vastuulliseen johtajaan KTT Pia Hautamäkeen (pia.hautamaki@tuni.fi). Kuulemme mielellämme juuri sinun ajatuksiasi aiheesta!

Osallistumalla ROBINS-hankkeessa tehtävään uranuurtavaan tutkimukseen olet myös ensimmäisten joukossa, kun tutkimustuloksia julkaistaan.

Lisäksi kiitoksena haastattelusta tarjoamme mahdollisuuden osallistua 30.10.2020 tutkimushankkeemme seminaariin. Seminaarin teemana on pk-yritysten kansainvälinen kasvu myynnin kautta. Saat kutsun tapahtumaan haastatteluiden jälkeen!

Tutkimuksellisin kevätterveisin,
ROBINS-tutkijat

 

PS. Jos sinulla on muuta kysyttävää hankkeestamme, niin ota yhteys ROBINS-tutkimushankkeen vastuulliseen johtajaan KTT Pia Hautamäkeen (pia.hautamaki@tuni.fi) tai ROBINS-osahankkeen vastuulliseen johtajaan KTT Malla Mattilaan (malla.mattila@tuni.fi).

Kaikki haastattelut ovat luottamuksellisia. Haastattelut tullaan ääninauhoittamaan. Haastatteluaineistoa käsitellään huolellisesti tutkijaryhmän sisällä, eikä sitä luovuteta ulkopuolisille tahoille. Haastatteluaineistoa tullaan käyttämään akateemisessa tutkimuksessa ja julkaisuissa. Haastateltavien yritysten sekä haastateltavien henkilöiden nimet anonymisoidaan ja vastauksia käytetään pääosin yhteenvedonomaisesti (esim. “Odotamme innolla, miten digitaaliset ratkaisut buustaavat myyntiämme”, kertoo Henkilö A Yritys Z:sta). Tulevista julkaisuista ei voi päätellä, mikä yritys tai kuka henkilö on vastannut mitäkin. Mikäli haastateltava haluaa, hänen on mahdollista tarkistaa julkaisuluonnokset ennen niiden välittämistä julkaistavaksi.