Tervetuloa Robins-tutkimushankkeen avoimeen seminaariin 1.11.2019 klo 8.30-15.30

Mahtavaa, että löysit sivuillemme! Oletko jo varannut kalenteristasi päivän 1.11.2019 avoimelle seminaarille, joka teema on "Tekoäly myynnissä ja mahdollisuudet"? Tervetuloa mukaan Tampereen ammattikorkeakoulun Y-kampukselle!

Tule messiin jo heti klo 8.30 alkaen verkostoitumaan. Lähdetään yhdessä tutkimaan tarkemmin, että miten tekoälyä voisi myynnissä hyödyntää sekä miten automatisoida myynnin tekemistä.

Tänä syksynä Tampereen ammattikorkeakoulun SalesDay-tapahtuma järjestetään ROBINS-tutkimushankkeen avoimena seminaarina eli lyhyesti: ROBINS GOES SalesDay!

Kaikille avoin seminaari tulee olemaan täynnä teknologiaan, robotiikkaan ja tekoälyyn liittyvää asiaa. Aamu alkaa filosofin, tietokirjailijan ja valtiotieteiden tohtorin Maija-Riitta Ollilan puheenvuorolla tekoälystä ja työn tekemisen transformaatiosta. Tämän jälkeen pohditaan tekoälyä, robotiikan mahdollisuuksia ja B2B-myyntiä paneelissa. Lisäksi kuulet missä tutkimuksessa mennään myynnin tekoälyn ja robotiikan osa-alueella.

Kannattaa muuten varata iltapäiväkin! Nimittäin klo 13.00 alkaen kohtaavat myyntiä ja tekoälyä toiminnassaan jo yhdistäneet yritykset eli silloin sinulla on ihan konkreettisesti mahdollisuus ymmärtää, mitä vaiheita voisit jo heti tehostaa tekoälyä hyödyntämällä.

Tampereen ammattikorkeakoulu kulkee myynnin valmentamisessa ja tutkimisessa aallonharjalla ja edistää missiota saada Suomi kasvuun myynnillä. Tapahtuman mahdollistavat Business Finland yhdessä Tampereen korkeakouluyhteisön kanssa sekä ROBINS-hankekonsortion yritykset Gofore, Codemen, Sales Communications, Differo, Gravicon ja Intolead.

Asiakaskokemuksestasi vastaavat Tampereen ammattikorkeakoulun #myyntitradenomiopiskelijat, joten valmistaudu nauttimaan!

Seminaarin ohjelma:

8.30   Verkostoitumiskahvit
9.30   Keynote – Filosofi, tietokirjailija, VTT Maija-Riitta Ollila: Tekoäly ja työn tekemisen transformaatio
10.00 Paneelikeskustelu: Tekoälyn ja robotiikan mahdollisuudet ja hyödyntäminen B2B-myynnissä

Keskustelijat:

– AI HUB Tampere, professori Heikki Huttunen, Tampereen yliopisto
– Robins-tutkimushankkeen tutkija, professori Leena Aarikka-Stenroos, Tampereen yliopisto
– Differo, asiantuntija, yrittäjä Katri Tanni
– Sales Communications, toimitusjohtaja, yrittäjä Jani Aaltonen
– Gofore, asiantuntija Juho Salmi

11.00 Robins-tutkijat: Tekoäly ja robotiikka myynnissä tieteen pohjalta
11.20 Verkostoitumislounas
13.00 Sales & AI – Robins-yhteistyöyritysten työpaja

Ilmoittautumiset 29.10.2019 klo 8.00 mennessä.

Olet lämpimästi tervetullut!

Pia Hautamäki