Hanketiimi koostuu visionääreistä

TAMKin opettajista muodostuva hanketiimi muodostuu kokeneista pedagogeista. Tiimin tuottama digitaalinen oppimateriaalipaketti Claava -koulutuksella laatua vanhustyöhön, saa nyt jatkoa tiimin kehittäessä digitaalista oppimateriaalia esimiehille.

Digimentori esimiesosaamisen vahvistajana -hanke käynnistyi syyskuussa 2019. Projektitiimi koostuu seitsemästä henkilöstä, joiden osaamiset täydentävät toisiaan ja hankkeen tavoitteita. Projektipäällikkönä on hoitopedagogiikan yliopettaja Sari Himanen, jonka erityisosaamista ovat pedagogiikka ja verkkopedagogiikka ja hänellä on usean vuoden työkokemus esimiestyöstä. Hoitotyön lehtori Riitta Nikkolan asiantuntemus kohdistuu kliiniseen ja gerontologiseen hoitotyöhön, josta Riitta on väitellyt muutama vuosi sitten. Hannu Järvinen on fysioterapian lehtori ja perehtynyt etenkin vanhusten kuntoutustyöhön. Päivi Hautaviita on hoitotyön lehtori, jolla on erityisosaamista ja työkokemusta hoitotyön hallinnosta ja esimiestyöstä. Heidi Valtatie on gerontologisen hoitotyön lehtori, jolla on osaamista myös mielenterveys- ja päihdehoitotyöstä. Anna-Liisa Karjalainen on hankkeen IT-osaaja ja Helena Tirrosella on vahva tuntemus projektihallinnoinnista.

Hanketiimiläisillä on osaamista vanhustyöstä ja hoitotyön opetuksesta jo 30 vuoden ajalta, kokemusta verkko-oppimateriaalien tuottamisesta jo 15 vuotta ja esimiestyöstä kymmenkunta vuotta. Joukossa on myös nuoruuden intoa, innovatiivista otetta, reilusti rohkeutta ja visionääristä katsetta.

Koko tiimillä on suuri into ja palo kehittää uutta digitaalista sovellusta, jolla voidaan tukea ikäihmisten parissa työskentelevien osaamista.