Valmentava johtaminen
Valmentava esihenkilö arvostaa jokaista tiimin jäsentä ja toiminta perustuu luottamukseen ja läsnäoloon.
Työntekijän kohtaaminen
Esihenkilöllä on suuri vastuu toimivan kommunikoinnin muodostamisessa ja ylläpitämisessä.
Työyhteisön hyvinvoinnin mittaaminen
Hyvinvoinnin mittaaminen on objektiivinen tapa tuoda asioita näkyväksi ja pienentää riskiä tulkita toimintaa väärin.
Itsensä johtaminen
Itsensä johtamisen teema auttaa arvioimaan omaa työntapaa ja kehittymään esihenkilönä.
Ammatillisen kehittymisen tukeminen
Yhteiset tavoitteet ja kiitolliset asiakkaat saavutetaan työntekijöiden ammatillista osaamista vahvistamalla.
Omavalvonta
Omavalvontasuunnitelmalla varmistetaan tavoitteiden mukainen ja laadukas hoitotyö.
Työyhteisö ja johtaminen
Työyhteisön kehittäminen ja ongelmatilanteiden ratkaiseminen varmistaa hyvät työskentelyolosuhteet.
Esihenkilön vastuut
Esihenkilöt ovat keskeisessä asemassa ja lain mukaan vastuussa työpaikan turvallisuudesta.
Uudistava johtaminen
Uudistava johtaminen edellyttää tämän hetken työpojen tuntemista ja rohkeutta tarttua uusiin tapoihin kehittää työtä.
Asiakaslähtöisyyden johtaminen
Asiakaslähtöisessä palvelukulttuurissa mahdollistetaan asiakkaiden tarpeiden huomioiminen oikea-aikaisesti sekä vahvistetaan itsemääräämisoikeutta.