Ilmoittaudu mukaan Työelämäverkostojen ja -tiimien johtaminen -koulutukseen 2 op

Tule mukaan kehittämään itseäsi tunnistamaan lähtökohtia ja tarpeita työelämäverkostojen ja -tiimien johtamiseen, opi mallintamaan uusia ratkaisuja ja toimintamalleja sekä kehittämään niitä oman oppilaitosmuotosi tavoitteiden mukaisesti.

Ammatillisten opettajakorkeakoulujen asiantuntijat vastaavat koulutuksen sisällöllisistä painotuksista ja kehittämistehtävän ohjauksesta.

Koulutuksen toteutus:  Koulutus toteutetaan verkko-opintoina ajalla 1.11. – 18.12.2020. Verkkokoulutuspäivä pidetään perjantaina 13.11.2020 klo 9.00 – 12.00. Koulutukseen sisältyy ennakkotehtävä, verkkokoulutuspäivä ja omaan työhön liittyvä kehittämistehtävä.

Ilmoittautuminen: 23.10.2020 mennessä

Lue lisää koulutuksen sisällöstä ja ilmoittaudu