Olemme mukana SuomiAreenassa Porissa 29.6.2023 – tule sinäkin!

Jaksavatko aivot työelämän vauhdissa ja naispanelistien kuvat.

Aivot tekevät ensiarvoisen tärkeätä työtä – ja rasittuvat työstä. Miten aivomme pysyvät työelämän vauhdissa? Emme ole tyytyneet pelkkään ihmettelyyn. Kestävä aivoterveys -hankkeessa tehdään monia tekoja työikäisten aivoterveyden edistämiseksi. Tule Porin SuomiAreenaan kuulemaan, mitä ne ovat.

Asiantuntijapanelistimme avaavat aihetta MTV-lavalla Porin torilla 29.6.2023 klo 11.00–11.45.

Jaksavatko aivot työelämän vauhdissa?

MTV-lavalla aiheesta keskustelevat europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen, projektipäällikkö Mirva Kolonen, tutkija Laura Bordi ja psykologi Riikkaelina Susipolku. Keskustelua luotsaa PSHP:n Käyttäytymisneurologian tutkimusyksikön johtaja, neurologian erikoislääkäri, dosentti Kaisa Hartikainen.

Voit seurata keskustelua paikan päällä maksutta. Näet kaikki keskustelut myös suorana tai tallenteena MTV Katsomossa.

Tavataan Porin torilla! Voit seurata suoraa lähetystä MTV Katsomossa – samasta linkistä pääset katsomaan myös tallenteen.

Tutustu koko viikon ohjelmaan SuomiAreenan verkkosivuilla!

Panelistiesittelyn löydät verkkosivuiltamme.