Kestävä aivoterveys työssä -webinaari 29.8.2023

Kestävä aivoterveys työssä -webinaarikutsu rahoittajan logojen kera.

Kestävä aivoterveys -hankkeessa olemme yhdessä luoneet vertaansa vailla olevaa vaikuttavuutta työikäisten aivohyvinvoinnin edistämiseksi. Tulethan kuulolle kaikille avoimeen ja loppuwebinaariimme 29.8.2023 klo 14.00–16.30! Esittelemme opit, työkalut, toimivat käytännöt ja tulokset 3,5 viime vuoden ajalta. Tilaisuus lähetetään suorana Yle Areenassa, alta löydät linkin. Tervetuloa livelähetykseen! Tallenne on katsottavissa Yle Areenassa 30 päivän ajan. Tekstitetty tallenne löytyy Tampereen ammattikorkeakoulun YouTube-kanavalta.

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

Kestävä aivoterveys työssä -webinaari 29.8.2023 klo 14.00–16.30

Aivoterveyden edistämistä 3,5 vuotta
Projektipäällikkö Mirva Kolonen, TAMK

Aivot työssä – tunteet ja toiminnanohjaus
Dosentti, aivotutkija, neurologian erikoislääkäri, Pirha Käyttäytymisneurologian tutkimusyksikön johtaja Kaisa Hartikainen

Työuupumus – aivosairaus?
Lääketieteen lisensiaatti, väitöskirjatutkija Mia Pihlaja, Pirha Käyttäytymisneurologian tutkimusyksikkö

Kansallisen aivoterveys 2030 –ohjelman terveiset
Toiminnanjohtaja Mika Pyykkö, Aivoliitto ry

Aivotauko

Aivoergonomia on organisaation asia
Tutkija Laura Bordi, Työhyvinvoinnin tutkimusryhmä, Tampereen yliopiston johtamisen ja talouden tiedekunta

Mitä on affektiivinen ergonomia työssä?
TtT, yliopettaja, Kati Päätalo, Oulun ammattikorkeakoulu (Oamk)

Paneelikeskustelu: Miten aivojen hyvinvointia voidaan vahvistaa ja tukea työssä?
KTT, yliopettaja Päivi Mayor, Tampereen ammattikorkeakoulu
TtT, lehtori Pipsa Tuominen, Tampereen ammattikorkeakoulu
PsM, psykologi, lehtori Riikkaelina Susipolku, Tampereen ammattikorkeakoulu
Dosentti, aivotutkija, neurologian erikoislääkäri,  Kaisa Hartikainen, Pirha Käyttäytymisneurologian tutkimusyksikkö

Loppusanat
Projektipäällikkö Mirva Kolonen, TAMK

Webinaarin juontaa Sean Ricks. Tapahtuma lähetetään suorana Yle Areenassa. Tallenne on katsottavissa 30 päivän ajan.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille aivoterveydestä kiinnostuneille. Ilmoittaudu mukaan loppuwebinaariimme Lyyti-linkistä! Ilmoittautuminen on päättynyt.

Katso livelähetystä YleAreenassa – tästä linkistä näet myös tallenteen

Lämpimästi tervetuloa linjoille!