Muutossparraajien pajat alkavat toukokuussa

Kuvituskuva.

Tervetuloa rakentamaan tiekartta ja askelmat kohti konkreettista muutosta!

Aloitamme sparrauspajojen sarjan yhdessä muiden Pirkanmaan alueen yrittäjien kanssa. Tämä ilmainen työpajasarja keskittyy muutosjohtajuuden teemojen syventämiseen, yhdessä oppimiseen ja kokeiluihin.

Pajoissa on hieno mahdollisuus saada muutossparrausta Tampereen ammattikorkeakoulun yritysvalmennuksen ammattilaisilta (Kaisa Kokko, Sanna Tahlo ja Juha Tuominen) ja vertaisesti Pirkanmaan alueen muilta yrittäjiltä.

Ensimmäisen sparrauspaja-tapaamisen tavoitteena on kartoittaa yritysten muutostarpeita. Sparrauspajat jatkuvat syksyllä 2023 toukokuun tapaamisissa nousseiden muutostarpeiden ja -teemojen sekä seuraavien tekemisten äärellä:

• Oman tiekartan ja työsuunnitelman rakentaminen
  • Muutoksen rohkeat kokeilut omassa yrityksessä
  • Sinustako muutosagentti omaan yritykseen?
Kesto: 2h
Ajankohta: 12.5. tai 24.5.2023 – valitse ilmoittautumislomakkeelta itsellesi sopiva aika.

Tilaisuuden järjestävät Tampereen ammattikorkeakoulu ja MYRSKY – Yritysten muutoskyvykkyys, vihreä siirtymä ja digitalisaatio Länsi-Suomessa -hanke. Hanketta rahoitetaan REACT-EU -määrärahoista osana unionin covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Kuva: Jonne Renvall / TAU

Lue seuraavaksi