Työpaja 11.2.2020: Itsensä työllistäminen

Itsensä työllistäminen on korkeakouluopiskelijalle yksi väylä siirtyä työelämään. Etenkin työuran alussa se voi olla mahdollisuus. Pirstaleisen työelämän kokonaisuus on kuitenkin epäselvä ja käytännöt ristiriitaisia.

PIRSSI-hankkeen Helposti työelämään itsensä työllistämällä -työpajassa työelämän edustajat, TAMKin ja Tampereen yliopiston opiskelijat ja opettajat pohtivat mm. itsensä työllistämisen eri muotoja, kuten sivutoimista yrittäjyyttä ja kevytyrittäjyyttä. Samalla kehitellään yhdessä toimintamallia, tiekarttaa, työelämään siirtymisvaiheessa oleville korkeakouluopiskelijoille.

Aika: tiistai 11.2.2020 klo 13-16

Paikka: Tampereen yliopisto, keskusta-kampus, Åkerlundinkatu 5. Virta-rakennus, LS114-tila 1. krs.

Ilmoittautuminen: Päättynyt

Katso PIRSSI-lyhytvideo Reittiopas työelämään

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

13.00 – 13.10  Avaussanat: Anneli Karppinen, PIRSSI-hanke