Itsensätyöllistäjän turvaverkot -webinaari 14.4.2021

PIRSSI-hanke toteuttaa Itsensätyöllistäjän turvaverkot -webinaarin, joka on jatkoa syyskuussa 2020 järjestetylle PIRSSIllä töihin - Työelämän uudet muodot -webinaarille.

Millaisia taloudellisia, fyysisiä ja henkisiä turvaverkkoja itsensätyöllistäjä tarvitsee? Kuinka voin varautua pahan päivän varalle? Missä vaiheessa itsensätyöllistäjänä uskallan siirtyä yrittäjäksi? Webinaarissa kuullaan asiantuntijoiden ja itsensätyöllistäjien kokemuksia ja keskustelua turvaverkkojen tarpeellisuudesta ja toimivuudesta.

Webinaarin juontaa Tampereen yliopiston journalistiikan työelämäprofessori, toimittaja Reetta Räty. Keynote-puheen Miksi työ muuttuu – toimivatko turvaverkot? pitää Helsingin yliopiston väitöskirjatutkija, toimittaja Laura Haapala.

Aika: keskiviikko 14.4.2021 klo 13.15–15.00

Paikka: Zoom-yhteyden kautta

Webinaariin ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen on päättynyt 12.4.

Tapahtuma on avoin ja maksuton, mutta ennakkoilmoittautumista edellytetään. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse Zoom-linkki tapahtumaa edellisenä päivänä.

OHJELMA

13:15 – 13:20 Avaus ja johdatus päivän teemaan. Antti Haapio, TAMK ja Reetta Räty, TAU

13:20 – 13:45 Keynote: Miksi työ muuttuu – toimivatko turvaverkot? Laura Haapala

13:45 – 14:50 Keskustelu: Yrittäjyys – hyppy syvään päähän? Uskallanko hypätä?  Millaista tietoa ja tukea itsensätyöllistäjänä tarvitsen?

Keskustelijoina:

• Liisa Laakso-Tammisto, käännösalan yrittäjä, Käännöstoimisto IDE Oy
  • Anu Tuovinen, johtava asiantuntija, Akava
  • Sami Klemola, säveltäjä
  • Laura Haapala, väitöskirjatutkija, toimittaja, Helsingin yliopisto

14:50 – 15:00 Yhteenveto ja webinaarin päätös. Reetta Räty, Laura Haapala ja Antti Haapio

Ilmoittaudu mukaan, toivomme runsasta osanottoa!

Webinaari on suunnattu erityisesti seuraavien koulutusalojen korkeakouluopiskelijoille: media, musiikki, rakennusarkkitehdit, journalistit, viestintä, teatterityö, käännöstiede ja arkkitehdit.

Lisätietoja: PIRSSI-hankkeen projektipäällikkö Antti Haapio, TAMK, antti.haapio(at)tuni.fi