Uusia verkostoja ja tukea tuleville ratkaisuille – sparrauspajat syksyllä 2023

Mikro- ja pk-yrityksille suunnatut teemalliset sparrauspajat alkavat syksyllä. Tämä ilmainen työpajasarja keskittyy muutosjohtajuuden teemojen syventämiseen, yhdessä oppimiseen ja kokeiluihin.

Pajoissa on mahdollisuus saada muutossparrausta Tampereen ammattikorkeakoulun yritysvalmennuksen ammattilaisilta ja vertaisesti Pirkanmaan alueen muilta yrittäjiltä. Sparrauspajan ohjelmassa on aina lyhyt asiantuntijapuheenvuoro, sen jälkeen keskitytään yrittäjien omiin näkymiin ja ajatuksiin. Sparrauspajojen kohderyhmänä on yritysten johto ja henkilöstö.

Sparrauspajojen teemat ja työtavat perustuvat keväällä 2023 Myrsky-hankkeen yritystapaamisissa nousseisiin muutostarpeisiin ja -teemoihin. Voit ilmoittautua kerralla yhteen tai useampiin tilaisuuksiin.

Paikka: TAMK, Kuntokatu 3, TAMK Stage (C1)
Aika: klo 13–15.30

Teemat:

• 21.9. Tekoäly ja Chat GPT: markkinoinnin automatisaatio tekoälyn avulla
    • Asiatuntijapuheenvuoro: Teemu Arina, digitalisaation asiantuntija ja teknologia-alan yrittäjä.
  • 5.10. Tulevaisuustaidot: systeeminen ajattelu
    • Asiantuntijapuheenvuoro: Veijo Hämäläinen, muutosvalmentaja.
  • 26.10. Kestävä taloushallinto: kassavirran hallinta ketterän uudistumisen mahdollistajana
    • Asiantuntijapuheenvuoro: Aki Kangasharju, ekonomisti ja ETLAn toimitusjohtaja.

Ilmoittautuminen: https://forms.office.com/e/FsvwbCbPbX

Saat tilaisuuksista sparrausapua, uusia verkostoja ja tukea tuleville ratkaisuillesi – et ole yksin!

Tilaisuuden järjestävät Tampereen ammattikorkeakoulu ja MYRSKY – Yritysten muutoskyvykkyys, vihreä siirtymä ja digitalisaatio Länsi-Suomessa -hanke. Hanketta rahoitetaan REACT-EU-määrärahoista osana unionin covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Kuva: Valeriia Sminova / TAU

Lue seuraavaksi