Kilpailuetua reilusta datasta ammattikorkeakoulun kanssa – Tervetuloa kick offiimme 25.4.2023 klo 12.30–14.15

Hankkeen logo.

Kuinka dataa voi käyttää arvonluontiin eri liiketoimintasektoreilla? Miten dataosaamisen avulla on mahdollista kehittää ammattikorkeakoulun tutkimustoimintaa ja koulutusta? Kuulet aiheesta lisää OKM-rahoitteisen "Building a Competitive Edge in a Fair Data Economy for Higher Education" -hankkeen kick off -tilaisuudessa 25.4.2023 klo 12.30–14.15. Halukkaille on mahdollisuus tutustua vielä TAMKin laboraotorioihin tilaisuuden jälkeen.

Tervetuloa mukaan tilaisuuteen!

12.30 Tilaisuuden avaus

12.45 Building a competitive edge in a fair data economy for higher education (FairDatAct)
Katri Salminen, Projektipäällikkö, Teollisuusteknologia

13.00 Data valmistusprosesissa
Petri Pohjola, Teollisuusteknologia

13.15 Datalla kohti energiatehokasta rakentamista
Eero Nippala, Rakennettu ympäristö ja biotalous

13.30 Rekisteridataa terveyden tueksi
Sari Räisänen, Sosiaali- ja terveysala

13.45 Datasta buustia businekseen
Pia Hautamäki, Liiketoiminta ja media

14.15 Loppusanat
Katri Salminen

Tila G0 TAMK. Tilaisuus järjestetään hybridinä, joten myös Teams-osallistuminen on mahdollista. Osallistujille ilmoitetaan saapumisohjeet lähempänä tilaisuutta. Ilmoittaudu mukaan 23.4.2023 mennessä Forms-lomakkeella.

Vastaukset käsitellään Tampereen korkeakouluyhteisön GDPR-käytännön mukaisesti (https://www.tuni.fi/fi/tutustu-meihin/tietosuoja).