Kestävä muutos kaupungeissa podcast, jakso 1: Moniäänisyys yhteiskunnassa – Yksinasuvat yhteiskunnallisena ryhmänä

Yksinäinen tuoli tien keskellä.
Kuva: Pixabay.

Millainen ryhmä yksinasuvat ovat? Mitä heidän huomioimisensa kaupunkien kehittämisessä ja tutkimuksessa toisi yhteiskuntaamme? Podcastissa keskustelijoina Yksinasuvat ry:n puheenjohtaja, diakoni Raija Eeva ja THL:n johtava asiantuntija Pia Solin. Kuuntele jakso Soundcloudissa tai Spotifyssa!

Kuuntele Kestävä muutos kaupungeissa -podcast-sarjan ensimmäinen jakso Soundcloudissa tai Spotifyssa!

Kuuntele jakso Soundcloudissa
Kuuntele jakso Spotifyssa

Podcast-jakso on osa Kestävä muutos kaupungeissa podcast-sarjaa. Sarjassa yhteiskunnan toimijat ja tutkijat tarkastelevat yhteiskunnallisen kehittämisen moniäänisyyttä ja kaupunkien kestävää muutosta.

Podcast-sarjan tekemisen mahdollistaa STUEn tarjoama toimintaraha. Sarjan tuottaa ja juontaa hallintotieteen väitöskirjatutkija Mari Turja Tampereen yliopistosta. Se on nauhoitettu Tampereen korkeakouluyhteisön Learning Lab -studiossa e-learning coach Jussi Hannulan tukemana. Jälkituotanto ja julkaisu Renata Brito.