STUE policy brief -koulutus tutkijoille 20.1.2023 – ilmoittaudu mukaan 12.12.2022 mennessä!

Tervetuloa policy brief koulutukseen!

Haluaisitko laatia vaikuttavia ja selkeitä politiikkasuosituksia kaupunkien kestävyyteen liittyvästä tutkimuksestasi? Tule STUEn järjestämään policy brief -koulutukseen! KasKas Median johtavan viestintäasiantuntijan Hanna Talikan vetämässä koulutuksessa opetellaan vaikuttavan ja selkeän policy briefin kirjoittamista käytännössä sekä ideoidaan (mahdollisia yhteisiä) aiheita. Koulutus on avoin kaikille Tampereen yliopiston tutkijoille. Tervetuloa!

Aika: perjantai 20.1.2023 klo 12–16
Paikka: Keskustakampus. Pinni B4113.

Ilmoittaudu mukaan 12.12.2022 mennessä tällä lomakkeella

Koulutuksen aikana käymme läpi seuraavia teemoja:

• Mikä on policy briefin tarkoitus? Miten sellainen suunnitellaan?
  • Miten tunnistaa hyvän policy briefin?
  • Policy briefin rakenne ja kieli
  • Miten policy brief päätyy (kaupunki)päättäjän luettavaksi?

Koulutus järjestetään suomeksi. Noin puolivälissä pidetään kahvitauko.

Lisätietoa: Tutkimuskoordinaattori Alisa Vänttinen, alisa.vanttinen@tuni.fi

KasKas Media on luova viestintätoimisto, joka on tehnyt tutkimusviestintää vuodesta 2013. Voit tutustua heihin tarkemmin verkkosivuilla, täällä.

In English: Policy brief training for researchers on 20.1.2023. Organised in Finnish.