Celebration lunch for bachelor's and master's students studying urban sustainability

City scenery from Tampere

Have you graduated or are about to graduate with a bachelor's or master's degree in the academic year 2023–2024? Does your thesis address themes related to urban sustainability? Welcome to celebrate your work at lunch in Finlayson Palace, offered by STUE! Sign up by 2.5. (Invitation in Finnish below)

The celebration includes a three-course lunch, speeches and discussion in good company. The lunch is free of charge and open to all Tampere University students graduating with a bachelor’s or master’s degree in the academic year 2023–2024, who address themes related to urban sustainability in their thesis. If you belong to this group of students, please sign up by 2.5.2024!

Time: 17.5.2024 at 11–13.30
Place: Finlayson Palace (Kuninkaankatu 1, 33210 Tampere)
Registration: Register with this form by 2.5.2024

More information: Research Coordinator Alisa Vänttinen, alisa.vanttinen@tuni.fi

In Finnish/Suomeksi:

Juhlalounas kaupunkien kestävyyttä tutkiville kandi- ja maisteriopiskelijoille

Oletko valmistunut tai valmistumassa kandiksi tai maisteriksi lukuvuonna 2023–2024? Käsitteleekö tutkielmasi kaupunkien kestävyyteen liittyviä teemoja? Tervetuloa juhlistamaan työtäsi STUE (Sustainable Transformation of Urban Environments) profilaatioalan tarjoamalle lounaalle Finlaysonin Palatsiin!

Luvassa kolmen ruokalajin lounas, juhlapuheita ja keskustelua hyvässä seurassa. Lounas on maksuton ja avoin kaikille lukuvuonna 2023–2024 kandiksi tai maisteriksi valmistuville Tampereen yliopiston opiskelijoille, jotka syventyvät tutkielmassaan kaupunkien kestävyyteen liittyviin teemoihin. Mikäli kuulut tähän opiskelijoiden joukkoon, ilmoittauduthan mukaan viimeistään 2.5.2024!

Aika: 17.5.2024 klo 11-13.30
Paikka: Finlaysonin Palatsi (Kuninkaankatu 1, 33210 Tampere)
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu mukaan tällä lomakkeella viimeistään 2.5.2024 (huom. pääset halutessasi vaihtamaan lomakkeen kielen suomeksi lomakkeen oikeasta yläkulmasta)

Lisätietoa: Tutkimuskoordinaattori Alisa Vänttinen, alisa.vanttinen@tuni.fi