Sparrauspaja 26.10.: Kestävä taloushallinto – kassavirran hallinta ketterän uudistumisen mahdollistajana

Aki Kangasharju.

Pääesiintyjämme on Aki Kangasharju, ekonomisti, Elinkeinoelämän tutkimuslaitoksen ETLAn toimitusjohtaja ja Elinkeinoelämän Valtuuskunnan (EVA) toimitusjohtaja.

Milloin: 26.10.2023, klo 13.00–15.30

Missä: TAMK, Kuntokatu 3, TAMK Stage (C1)

Kohderyhmä: mikro- ja pk-yrittäjät sekä yritysten henkilöstö

Kuka on Aki Kangasharju?

Kassavirran hallinta voi merkittävästi vaikuttaa yrityksen kykyyn uudistua ja kasvaa sekä reagoida toimintaympäristön muutoksiin. Aki Kangasharjun asiantuntijapuheenvuoron taustalla oleva motto on Benjamin Franklinin ajatus “If you fail to prepare, you should prepare to fail”.

Aki Kangasharju on toiminut mm. Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen VATT:n ylijohtajana, tutkimusprofessorina ja tutkimusjohtajana vuosina 2001–2012. Nordean tutkimusjohtajana ja pääekonomistina hän on toiminut vuodesta 2012. Kangasharju on myös työskennellyt Pellervon taloustutkimuksen tutkijana sekä vierailevana professorina yhdysvaltalaisessa Massachusetts Institute of Technologyssa (MIT). Hän on myös Tekesin johtokunnan jäsen.

Miksi osallistua?

• Saat konkreettisia vinkkejä kassavirran hallintaan.
  • Verkostoidut muiden mikro- ja pk-yrittäjien kanssa ja pääset jakamaan kokemuksia.
  • Opit ottamaan askeleen kohti vahvempaa ja kestävämpää taloushallintoa.

Tule mukaan oppimaan, verkostoitumaan ja luomaan suhteita, jotka voivat viedä liiketoimintasi uudelle tasolle!

Ilmoittautuminen: https://forms.office.com/e/FsvwbCbPbX

Saat tilaisuuksistamme uusia verkostoja ja tukea tuleville ratkaisuillesi – et ole yksin!

Tilaisuuden järjestävät Tampereen ammattikorkeakoulu ja MYRSKY – Yritysten muutoskyvykkyys, vihreä siirtymä ja digitalisaatio Länsi-Suomessa -hanke. Hanketta rahoitetaan REACT-EU-määrärahoista osana unionin covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Lue seuraavaksi