Ennakoiden eteenpäin – muutoskyvykkyys, digitalisaatio ja vihreä siirtymä yritysmaailmassa seminaari 22.11.

Mainoskuva.

Epävarmoinakin aikoina on paljon mahdollisuuksia vaikuttaa itse liiketoiminnan hallittuun suuntaamiseen. Tervetuloa Jyväskylän ammattikorkeakoulun järjestämään maksuttomaan seminaariin! Ennakoiden eteenpäin on yritysten muutoskyvykkyyttä, digitalisaatiota ja vihreää siirtymää edistävän Myrsky-hankkeen tilaisuus.

Ajankohta: 22.11.2023 16:30–19:30, järjestäjä Jyväskylän ammattikorkeakoulu sekä Myrsky-hanke.
Tilaisuuteen voi osallistua etänä tai Jyväskylässä paikan päällä.
Seminaarin puhujia ovat ennakoinnin huippuasiantuntija, futuristi Elina Hiltunen ja Varustelekan perustaja, yrittäjä Valtteri Lindholm. Puheenvuorojen lisäksi heitä kuullaan paneelikeskustelussa, johon paikallista näkökulmaa tuovat Aallon Group Oyj:n Advisor Miia Sarkola ja Tana Oy:n Quality Manager Jarkko Hirvonen. Seminaarin juontaa teknologiavaikuttaja Maria Ritola.

Lue lisää ja ilmoittaudu 16.11. mennessä:

Lue seuraavaksi