Kilpailukykyä vähähiilisillä materiaaliratkaisuilla tahpahtuma 11.9.2019

Kilpailukykyä vähähiilisillä materiaaliratkaisuilla – Bio- ja kiertotalouden yritysseminaari järjestettiin Lapland Hotelsissa, Tampereella 11.9.2019. Yrityksille suunnattussa bio- ja kiertotalouden tilaisuudessa kuultiin ajankohtaisimmat käänteet ekologisista materiaaliratkaisuista pakkaus- ja kalvosovelluksiin. Tilaisuuden teemoina olivat kalvoprosesseihin soveltuvat biopohjaiset muovit, älykkäät biopohjaiset ratkaisut, lainsäädännölliset näkökulmat ja innovatiiviset bio- ja kiertotalouden ratkaisut yritysesimerkein. Tilaisuudessa osallistujat verkostoituivat ahkerasti muiden yritysten ja tutkimusosapuolien kanssa sekä kehittivät toimintojaan vähähiilisemmäksi.

Tilaisuuden järjestivät yhteistyössä PIHI- ja BioÄly-hankkeiden toteuttajat VTT Oy, Tampereen Yliopisto, Tampereen ammattikorkeakoulu ja Ekokumppanit Oy.