Elämysreseptejä arjen askeliin - työpaja 26.11.2019 Oulussa

Aika: 26.11.2019 klo 12.30–16.00.
Paikka: Hiirosenkoti, Merikotkantie 5, 90250 Oulu

KOE. Osallistavassa ja moniaistisessa työpajassa ollaan ja opitaan rennosti aistien, keskustellen ja lempeästi liikkuen.
KOHTAA. Tehdään tilaa vuoropuhelulle ja luoville kohtaamisille sote-alan ja luovien alojen toimijoiden välillä.
KOSKETA. Kuullaan ja kokeillaan, miten elämysreseptit syntyvät ja tuovat hyvinvointia arkeen.

Elämysreseptejä arjen askeliin -työpajan järjestää Virtuaalinen elämyslääke – luovaa osaamista sote-alalle  -hanke yhteistyössä Oulun kaupungin (Hiirosenkoti) kanssa. Pajan toteuttavat kehittäjä-kouluttaja, lähihoitajaksi valmistuva tanssinopettaja Pauliina Lappi ja palvelumuotoilija, kulttuuriantropologi Johanna Aromaa MoWeArt Designista. Mukana on myös Oulun kaupungin yhteisötaiteilija Veli Vaismaa.

Tapahtuma on maksuton ja suunnattu sote-alalla työskenteleville ja toimiville sekä kouluttajille ja opiskelijoille. Hiirosenkodin salin tilat ovat rajalliset, joten pyydämme ilmoittautumaan 20. marraskuuta mennessä sähköpostiin satu.koho[at]oamk.fi. Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille. Tervetuloa!

Työpajan esite ja lisätietoja