Tuottajien koulutusta ja verkostoitumista keväällä 2023

Tuottajapankki-hankkeen kevään koulutusteemoina ovat sosiaalinen media ja aivoterveys. Myös kuukausittaiset Tuottajakahvit jatkuvat eri teemoilla ja vierailuilla heti tammikuussa. Alta löydät kaikki kevään tapahtumat ilmoittautumislinkkeineen (avautuvat uuteen välilehteen), lista päivittyy tarvittaessa.

12.-13.1. Hankekirjoitusleiri Murikanrannassa

23.1.        Tuottajakahvit teemalla Tuottajien urapäivä, paikkana Paidia-tila Nokia Areenalla

25.1.        Somestrategian rakennuspalikat-workshop (Somekoulutuskokonaisuus 1/4)

3.2.          Pirkanmaan tuottajien yhdistyksen perustamiskokous