Tuottajien urapäivä - tammikuun tuottajakahvit

Tuottajien aamukahvit Kulttuuritalo Laikussa 13.5.

Tuottajapankki-hankkeen kuukausittaiset Tuottajakahvit kokoavat verkostoitumisen merkeissä yhteen Pirkanmaalla toimivia kulttuurialan tuottajia ja tuottajanomaista työtä tekeviä. Vuoden 2022 aikana olemme tutustuneet eri tiloihin ja toimijoihin ja kohtaamiset jatkuvat koko vuoden 2023 ajan.

Tuottajapankki, TAMKin medianomit ja SeAMKin kulttuurituottajat kohtaavat urasuunnittelupäivän merkeissä Paidia-tilassa Nokia Areenalla maanantaina 23.1.2023 klo 13-16.

Päivän aikana on oma osuutensa opiskelijoille suunnatulla ohjelmalla, jonka jälkeen Tuottajapankin Tuottajakahvit kohtauttavat opiskelijat, kentän toimijat ja työnantajat verkostoitumisen merkeissä. Harjoitusta saadaan oman osaamisen hissipuheen käytössä kun työt, harjoittelupaikat ja uudet tulevat kollegat kohtaavat.

OHJELMA klo 13-16

klo 13:00 Tutustuminen Nokia AreenaanOlli Pörhölä, Head of production/AKUN TEHDAS

klo 14-14:45 Tuottajat kentällä – mitä, missä ja miten?

• Kaupunkikulttuurin kehittäminen – tuottajat kuntasektorilla
    kehittämispäällikkö Jaakko Laurila, Tampereen kaupunki
  • Tekijöitä tarvitaan pitkin Pirkanmaata – Operaatio Pirkanmaa
    projektipäällikkö Ilona Kyykoski
  • Pirkanmaan kulttuuripankki kohtauttaa kulttuurin tekijät ja tilaajat
    projektipäällikkö Susanna Ihanus, Tuottajapankki

klo 14:45-15:15 Lyhyt katsaus vuoden 2023 työllistymisvaihtoehtoihin (keikkaduunit, harjoittelut)
Crewcall.ai -palvelu / Samu Soini, Film Loop Oy, Pirkanmaan festivaalit ry:n jäsenfestivaalit, Tampereen musiikkijuhlat/Minnakaisa Kuivalainen, Tukkateatteri/Jaakko Mela, Kaisa Vuorinen ja Mia-Annette Latvus, Ilmastopyörre – taideohjelma/Ulla Taipale, Pyöräilyliitto ry/Matti Koistinen, Film Tampere/Fanny Heinonen, Pyynikin kesäteatteri/Hannele Sulin, TAD Week/Kasmir Jolma, disakamula oy/Disa Kamula.

klo 15:15-16 Virvokkeita ja verkostoitumista

• Kohtaa tulevaisuuden kollegasi, tutustu uusiin osaajiin ja kerro minkälainen urapolku teidän organisaatioon vie!

Ilmoittaudu mukaan ja kerro mahdolliset tarpeesi, sovitaan lyhyt esittely ohjelmaan!