Ekosysteemeissä onnistumisen taidot - Systeemiajatteluretriitti tuottajille 14.-15.9.2023

Nykyinen työelämä perustuu ihmisten välisille suhteille ja vuorovaikutukselle. Vuorovaikutussuhteiden muodostaman, usein monimutkaisenkin systeemin vuoksi systeemiajattelun taidot ovat yksi työelämässä onnistumisen edellytys.

Tuottajapankki-hankkeen tuottajille suunnatun Systeemiajattelun retriitin keskiössä ovat:

• Ekosysteemeissä onnistumisen taidot
  • Systeemisen ymmärryksen kehittäminen/kasvattaminen
  • Mukaan kutsumisen taidot
  • Systeemeissä johtamisen taidot
  • Visioajattelu systeemeissä

Fasilitaattorina retriitillä toimii Veijo Hämäläinen (TAMK), joka on lehtori, innovaattori ja tiimivalmentaja Tampereen ammattikorkeakoulussa, sivutoiminen yrittäjä, hallitusjäsen ja kyltymätön uuden oppija. Veijon missiona on pelastaa ihmiset huonoilta töiltä. Keinovalikoimassa ovat yrittäjyys, systeemiajattelu, laadukas johtaminen ja toimiva tiimi.

Nykyisessä työelämässä tulokset syntyvät suhteissa ja siksi systeeminen ymmärrys ja systeemeissä toimimisen taidot ovat onnistumisen edellytys.

Veijolla on taustallaan laaja kokemus tiimien, johtajien, johtoryhmien, opiskelijoiden ja opettajien kouluttamisesta ja valmentamista näihin teemoihin. Viime aikoina hän on kehittänyt toimintamalleja ekosysteemeissä toimimiseen.

Retriittipaikkana toimii Kauppilan matkailutila (Kauppilanranta 2, 39500 IKAALINEN). Alustavat aikataulut torstai 14.9. klo 9-20 ja perjantai 15.9. klo 9-16. Retriitille on mahdollisuus osallistua myös vain päiväohjelmaan. Hanke tarjoaa asiantuntijapalvelut, lounaan ja kahvit. Mukaan mahtuu max 20 osallistujaa.

Ilmoittautumislomakkeen sekä lisätiedot omakustanteisen majoituksen osalta löydät klikkaamalla tästä linkistä. Tervetuloa mukaan!