Lisää kaistaa! Luovan alan tuottajien henkisen infran kehittäminen - SuomiAreena 29.6.2023

Tuottajapankki on mukana MTV3:n SuomiAreenassa torstaina 29.6. klo 15:00-15:45 Antinkadun lavalla.

Taide- ja kulttuurialan tuottajat ovat luovan talouden ekosysteemin ytimessä, mutta rakenteiden puute ja rahoitus eivät tue ammattimaisen tuottajakentän kehittymistä ja uusien elinkeinojen syntymistä. Pandemian jälkeen toimijat tarkastelevat työn tekemisen edellytyksiä ja hyvinvointia uusin silmin, ja kato alalta on suurta. Miten julkinen sektori ja korkeakoulut voivat vahvistaa luovien alojen henkistä infraa ja resilienssiä? Keskustelussa luovan alan kehityssuunnat ja osaamisen kehittyminen.

Panelisteina

Vasemmalta:
Kaisa Rönkkö, toimitusjohtaja, Suomen Musiikki & Media -tapahtumat Oy
Katri Halonen (YTT, FL), kulttuurituotannon yliopettaja, Metropolia Ammattikorkeakoulu
Ilona Kyykoski, projektipäällikkö, Operaatio Pirkanmaa
Tuuli Penttinen-Lampisuo, tuottaja, TaM, medianomi AMK, toimitusjohtaja, Poike Productio Oy
Carolina Pajula, lehtori, KM, Työnohjaaja (STOry), Liiketalous ja media, Tampereen ammattikorkeakoulu

Vasemmalla: Susanna Ihanus,projektipäällikkö, Tampereen ammattikorkeakoulu
Tuottajapankin keskustelun juontaa Salla Paajanen (oik.), journalisti, juontaja, kirjoittaja ja dokumenttiohjaaja

Seuraa Tuottajapankin keskustelua suorana torstaina 29.6. klo 15:00-15:45 MTV Katsomossa.

SuomiAreena Porissa 27.-30.6.2023 tuo yhteiskunnallisen ja ajankohtaisen keskustelun kaikkien ulottuville. Ohjelmaa voi seurata maksutta paikan päällä tai katsoa suorana sekä tallenteena MTV Katsomosta.
Tutustu koko ohjelmaan ja lue Tuottajapankin tarkemmat puhujaesittelyt