Tervetuloa Tutkielmatorille 11.9. Keskustakampuksen Päätalon aulaan!

Opiskelijoita pääaulassa.

Oletko miettimässä aihetta kandi- tai gradututkielmallesi? Kiinnostaako kaupunkien kestävyys? Tule Tutkielmatorille 11.9. klo 10–15 tapaamaan kiinnostavia sidosryhmiä, inspiroitumaan sekä mahdollisesti löytämään tutkimusaihe, aineisto tai mahdollisuus toteuttaa tutkielmasi tilaustyönä! Tori on avoin kaikille yliopistomme opiskelijoille ja tutkijoille. Tapahtuman jälkeen järjestämme rennot jatkot Cafe Toivossa klo 15–17. Tervetuloa!

Aika: 11.9.2023 klo 10–15 + jatkot klo 15–17
Paikka: Pääaula, Tampereen yliopiston Keskustakampuksen Päätalo (Kalevantie 4)
Ilmoittautuminen: Tapahtumaan voi tulla ilman ennakkoilmoittautumista. Mikäli kuitenkin haluat osallistua jatkotilaisuuteen klo 15–17 Cafe Toivossa, ilmoittauduthan tällä lomakkeella, jotta voimme arvioida tarjoilujen määrän sekä huomioida mahdolliset ruokarajoitteet: https://forms.office.com/e/2ycJBSWB5Q

Tutkielmatorin ständeillä pääset tapaamaan kaupunkien kestävyyskysymyksiin erikoistuneita edustajia mm. Tampereen kaupungilta, Kuntaliitosta, Pirkanmaan liitosta, VTS-kodeista, Demolasta, THL:stä, Setlemetti Tampereelta, Jälleenrakentajat ry:stä sekä Tampereen yliopiston tutkimushankkeista.

Tapahtuman ideana on vaihtaa ajatuksia tutkimusaiheista, joita toimijoilla on mielessä tai joita haluaisit heille tarjota. Keskustelusta saattaa syntyä kipinä yhteistyöhön: ehkä löydät kiinnostavan tutkimusidean, inspiraatiota mielessäsi olevan aiheen kehittelyyn, yhteistyömahdollisuuden aineiston keräämiseen, valmiin aineiston käyttöösi tai mahdollisuuden toteuttaa tutkielmasi tilaustyönä.  Voit tulla kiertämään ständejä sinulle sopivana aikana torin keston ajan (klo 10–15)

Jos olet tutkimushankkeen tai organisaation edustaja ja haluaisit vielä osallistua tapahtumaan esittelijänä, laitathan meille sähköpostia (alisa.vanttinen@tuni.fi ja salla.e.jokela@tuni.fi), niin voimme vielä yrittää järjestää sinulle esittelypöydän.

Tapahtuma järjestetään osana Sustainable Transformation of Urban Environments (STUE) -profilaatioalan toimintaa, yhteistyössä SUD (Sustainable Urban Development) -tutkinto-ohjelman kanssa. Se on avoin kaikille kiinnostuneille Tampereen yliopiston opiskelijoille ja tutkijoille. Tervetuloa mukaan!

Jatkot klo 15–17 Cafe Toivossa

Tilaisuuden päätteeksi Päätalon Cafe Toivossa järjestetään rennot jatkot, joilla on mahdollista jatkaa keskusteluja raikkaan salaattimenun äärellä. Jotta osaamme arvioida paikalle sopivan määrän tarjottavia, ilmoittauduthan mukaan jatkoille 24.8. mennessä sivun alusta löytyvällä ilmoittautumislomakkeella.

Lisätietoa:

Salla Jokela, salla.e.jokela@tuni.fi