AI-lähettiläät signaalia etsimässä Turussa 23.8.

"Hyvä jengi koolla!", kommentoi eräs AI-lähettiläs. Lue lisää uutisesta ja pistä AI-lähettiläs seurantaan.

AI-lähettiläät olivat porukalla signaalia etsimässä AI-lähettiläiden toisen kierroksen ekassa työpajassa 23.8.

Erityisesti haluamme korostaa tikkataulumalliamme. Se tuntuu oppimisen ja kokemuksen hankkimisen kannalta hyvältä! Siinä on tärkeintä lähteä liikkeelle ja kokeilla (=opetella, oppia, ymmärtää) jollain työkalulla jotain itselle ja omalle yritykselle merkityksellistä datajoukkoa. Vaikka vain pientäkin. Ja sitten uudestaan taulun keskelle uusin ajatuksin. Tekoäly ja data-anaytiikka on jatkuvasti uuden oppimista ja ymmärtämistä. Siksi tikkataulussa ”edestakaisin sahaaminen” makes sense, niin kuin tavataan sanoa.

Tästä on hyvä jatkaa kohti työpajaa 2 ja AI-lähettilään toimintamallia.

yst.t., Tanja, Antti, Nico, Paavo ja Turun yliopiston AIL-tiimi