Where Pokemon Go meets Punchdrunk Theatre: Designing Immersive Augmented Reality Stories for Real Places

Tervetuloa uppoutumaan lisätyn todellisuuden (AR) käsikirjoittamisen maailmaan!

Virtuaalinen elämyslääke – luovaa osaamista sote-alalle -hanke järjestää AR-käsikirjoittamiseen liittyvän työpajan Oulussa  lauantaina 19.10.2019 klo 13-16.

Maksuton työpaja on suunattu AR, VR ja muiden luovien alojen edustajille, myös opiskelijoille ja kouluttajille.
Tässä työpajassa immersiivisten kokemusten suunnittelijana tunnettu ja Playlinesin luovana johtajana toimiva Rob Morgan (Iso-Britannia) kertoo työstään. Projekteissaan Rob Morgan yhdistää AR – kerrontaa pelisuunnitteluun, osallistavan teatteriin ja interaktiivisen fiktioon. Osallistujat saavat oppia paikkasidonnaisen digitaalisen kokemuksen luomisessa. Työpajan kieli on englanti.
Mukaan mahtuu 45 osallistujaa. Ilmoittautuminen 11.10. klo 13:een mennessä sähköpostiin satu.koho(at)oamk.fi.

Työpajan esite