Hyvä sopimus (ja kuinka se tehdään) - sopimusoikeuskoulutus tuottajille

Sopimusoikeuskoulutus

Tuottajapankki-hanke järjestää paljon toivotun tuottajille suunnatun sopimusoikeus-
koulutuksen maanantaina 28.11.2022 klo 14-16:30.

Tuottajille suunnatussa sopimusoikeuskoulutuksessa käsitellään mm. seuraavia teemoja:

• Millainen on hyvä sopimus?
  • Miten välttää yleisimmät ongelmatilanteet jo ennakkoon?
  • Mitä tuottajan kannattaa tietää sopimusoikeuden perusteista?

Voit myös vaikuttaa koulutuksessa käsiteltäviin sopimusoikeuden aiheisiin! Täydennämme ohjelmaa toiveiden ja kysymysten pohjalta.

Kouluttajana toimii Lottaliina Pokkinen (OTL). Hän on viulistin koulutuksen saanut tekijänoikeusjuristi, tietokirjailija ja ammattineuvottelija, joka auttaa työkseen luovan alan ammattilaisia oman yrityksensä Lehtinen Legal Oy:n kautta.

Lottaliina Pokkinen
Kuva: Toni Härkönen

Koulutus järjestetään maanantaina 28.11. klo 14-16:30 Tampereen ammattikorkeakoululla, pääkampuksen tilassa B6-33, Kuntokatu 3, 33520 Tampere.

Kerro omat toiveesi koulutuksessa käsiteltävistä asioista ja ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.