Valmennus alkamassa

Valmennusryhmä on täyttynyt ja ilmoittautuminen päättynyt. Ensimmäiset koulutuspäivät ovat 10. ja 11.3. klo 9-16.

Arvoisa rehtori tai koulutuksesta vastaava johtaja,
lämpimästi tervetuloa maaliskuussa alkavaan koulutukseemme.

Koulutus on Opetushallituksen rahoittama ja osallistujille maksuton.

Tämä ryhmä on jo neljäs systeemiseen johtamiseen liittyvä valmennuksemme, jossa tällä kertaa on teemana erityisesti koulun ja oppilaitoksen toimintakulttuurin uudistaminen. Meillä on koossa upea ryhmä ja toivommekin, että valmennuksesta syntyy innostava ja uusien johtamisajatusten matka.

Koronatilanteesta johtuen päädyimme aloittamaan valmennuksen verkossa ja siirrymme myöhemmin tilanteen mukaan Tampereelle upeisiin ProAkatemian tiloihin.

Koulutus alkaa kaksipäiväisenä keskiviikkona ja torstaina 10. ja 11.3.2021 klo 9-16 molempina päivinä ja perjantain koulutus toteutetaan 2 x 3 tunnin sessioina erikseen verkossa niin, että sovimme ajan kanssanne maaliskuun tapaamisessa.

Perjantaina 12.3.2021 ei siis ole lähipäivää.

Valmennukset toteutetaan Zoomissa ja tässä linkki ensimmäiseen koulutuspäivään

Terveisin,
Helena Kuusisto-Ek & Veijo Hämäläinen & Barbara Malmström