Amurin teon tupa tutkimushankkeen vieraana

29.3.2019

Bussilastillinen Amurin teon tuvan toimintaan osallistuvia ikäihmisiä kävi tutkimushankkeemme vieraana Tampereen yliopistolla. Vahtimestarin johdolla tutustuttiin ensin yliopiston uusimpaan rakennukseen eli Arvoon Kaupin kampuksella. Valoisat ja modernit tilat saivat kävijöiltä yksimielistä kiitosta. Tiloihin tutustumisen jälkeen kahviteltiin ja vieraille kerrottiin Tampereen yliopiston vanhenemistutkimuksesta ja esiteltiin käynnissä olevat tutkimushankkeet. Tarkemmin käytiin läpi Tervaskantotutkimusta ja meidän SoWell-tutkimustamme. Vieraat viihtyivät mainiosti ja alustavia tuloksia esitellessämme kuulimme, että olemme ihan oikealla tiellä ikäihmisten hyvinvoinnin tutkimuksessamme. Tästä on hyvä taas jatkaa!

Kommentit

Käsitellään kommentteja...