”Tarinaa, draamaa ja bisnestä” Anne Kalliomäen johdolla Paidiassa 27.10.2023

Anne Kalliomäki Tarinakone Oy:stä avaa ikkunan tarinallistajan matkapäiväkirjaan ja herättää keskustelua esittävän taiteen osaamisen monimuotoisesta hyödyntämisestä ja tulevaisuuden uusista mahdollisuuksista SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hankkeen viimeisessä koulutustilaisuudessa, joka järjestetään 27.10.2023 klo 15.30–16.30 Paidia – Tieteen Areenalla ennen hankkeen päätöstilaisuutta.

Yrittäjänä ja tietokirjailijana toimiva Kalliomäki on Suomen ensimmäinen tarinallistaja ja tarinalähtöisen palvelumuotoilun menetelmän kehittäjä. Useiden ja eri aloja edustavien yritysten kanssa yhteistyötä tehnyt Kalliomäki näkee, että tarinallistamisesta hyötyvät erityisesti alat, joiden toiminnassa elämyksellisyys korostuu. ”Pelkät palvelut eivät riitä, asiakkaamme haluavat kokonaisvaltaisia kokemuksia, inhimillisyyttä ja merkityksiä: tunnetta”, hän toteaa Tarinakoneen nettisivuilla.

Tarinallistamisen koulutuskerta on ilmainen ja soveltuu Pirkanmaalla esittävien taiteiden parissa työskenteleville tai esittäviin taiteisiin kytkeytyville muiden alojen toimijoille, jotka ovat kiinnostuneita tarinallistamisen mahdollisuuksista ja monialaisesta yhteistyöstä.

Koulutuskertaan on ilmoittautuminen, josta lisätietoa Pilotoitavan koulutuksen sivulta klikkaamalla tästä linkistä.

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan tarinallistamisesta ja sen mahdollisuuksista!

Koulutuksen järjestää SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hanke, joka rahoitetaan Euroopan sosiaalirahastosta. Hanke on yksi REACT-EU -hankkeista, joita rahoitetaan osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.