SMART ART -hanke päättymässä

Marraskuussa 2021 käynnistynyt hanke on loppusuoralla kohti päätöstilaisuutta 27.10.2023, jolloin kurkistetaan keskeisiin tuloksiin ja ehdotukseen monisektoraalisesta yhteistyöstä jatkuvan oppimisen kehittämiseksi esittävien taiteiden kentän toimijoiden ja korkeakoulutuksen tiiviissä yhteistyössä.

SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hankkeen päätöstilaisuutta vietetään Paidia – Tieteen areenalla perjantaina 27.10.2023 klo 17-18.30. Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen, josta lisätietoa klikkaamalla tästä linkistä.

Päätöstapahtumaa ennen samana päivänä järjestetään vielä yksi koulutuskerta, jonka aiheena on tarinallistaminen ja kouluttajana Anne Kalliomäki Tarinakone Oy:sta. Lisätietoa tilaisuudesta ja ilmoittautumisesta löytyy Pilotoitavan koulutuksen sivulta klikkaamalla tästä.

Koulutuskerran ja päätöstilaisuuden järjestää SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hanke, joka rahoitetaan Euroopan sosiaalirahastosta. Hanke on yksi REACT-EU -hankkeista, joita rahoitetaan osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan!