Missä mennään Mentorointia vakassa -hanke?

Koulutukseen valinnat ja tilajärjestelyt

Vuosi on alkanut tehokkaasti hankkeen mentorikoulutuksen valintojen tiimoilta sekä aikataulujen teon osalta. Koulutukseen valituille on ilmoitettu asiasta. Tilajärjestelyjä hiotaan vielä ja tästä syystä myös aikatauluun tehdään muutamia muutoksia. Kahvitarjoilujen tilaamisesta on huolehdittu, mitäpä pitkä koulutuspäivä olisi ilman iltapäivän kahvia tai teetä pienen makean kanssa?

Hankkeen kouluttajat

Hankkeen kouluttajat tapasivat 11.1. Loimme yhteistä käsitystä koulutuksen sisällöistä ja ideoimme  eheää koulutuskokonaisuutta, jossa jokaisen asiantuntijan osaamista pystytään hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla. Jokainen kouluttaja oli innoissaan hankkeesta ja odottaa malttamattomana koulutuksen alkua!

Tulossa

Tällä hetkellä sisältöjä aletaan asettamaan koulutuskalenteriin ja sovitaan mahdollisista muutoksista koulutuspäivämääriin tulevassa hankkeen ohjausryhmän kokouksessa 12.1.