Opettajankoulutusfoorumin juhlaseminaari

29.11. Opettajankoulutusfoorumin juhlaseminaari nivoi yhteen vuonna 2016 alkaneen Opettajankoulutusfoorumin, jonka toiminta päättyy vuoden 2019 lopussa. Opettajankoulutuksen uudistaminen jatkuu kuitenkin korkeakoulujen kehittämishankkeissa, myös Mentorointia vakassa -kärkihanke jatkuu vuoteen 2020 saakka.

Opettajankoulutusfoorumin avasi Opetusministeri Sanni Grahn-Laasonen (kuvassa alla vasemmalla)

Koulutusta on kehitetty ympäri Suomen yhteensä 45 kehittämishankkeen voimin.
Mentorointia ja oppimiskumppanuutta varhaiskasvatuksessa – hanke osallistui juhlaseminaariin monen muun hankkeen tavoin hankkeesta kertovalla posterilla. Postereita esiteltiin päivän aikana posterinäyttelyssä kahteen otteeseen.

Katso OKMn tiedote opettajankoulutusfoorumin juhlaseminaarista,mahdollisuus palata myös videotallenteiden kautta juhlaseminaariin.