Kysely digitaidoista ja niiden koulutustarpeesta, vastaausaikaa jatkettu 24.6.2022 asti

Hei kokemusasiantuntija tai kokemustoimija!

Kiitos kaikille digitaitojen kyselyyn jo vastanneille! Olemme päättäneet jatkaa vastausaikaa vielä 24.6.2022 asti. Jos et ole vielä ehtinyt vastata kyselyyn, ehdit vielä. Vastaamiseen on kulunut keskimäärin 7 min.

Mistä kyselyssä on kyse?

Kokemusasiantuntijat ja kokemustoimijat tarvitsevat yhä enemmän digivalmiuksia toimiakseen vaikuttavasti muuttuvassa sote- alan toimintaympäristössä. Kyselyllä haluamme selvittää, millaisia digitaitoja juuri sinä tarvitsisit lisää.

Kyselyyn vastanneista kerätään 20 kokemusasiantuntijan ja kokemustoimijan ryhmä, jotka pääsevät mukaan Kodig- hankkeen tarjoamaan maksuttomaan digivalmennukseen. Valmennus toteutetaan alustavasti marraskuun 2022 ja maaliskuun 2023 välisenä aikana. Hankkeen tuottamat koulutusmateriaalit ovat jatkossa kaikkien hyödynnettävissä.

Valmennuksessa keskitytään erityisesti digitaalisten koulutusvalmiuksien parantamiseen ja tuotetaan yhdessä digitaalista materiaalia esim. videoita helposti jaettavassa ja hyödynnettävässä muodossa. Vastaamalla kyselyyn voit vaikuttaa valmennuksen ja yhteisten koulutusmateriaalien sisältöihin.

Kyselyyn voi vastata vielä 24.6.2022.
Linkki kyselyyn: https://forms.office.com/r/RyxQw9VVcx