Turvallisuusluento tuottajille syyskuussa

Tuottajapankki-hanke organisoi kaksiosaisen Tuottajan turvallisuuspaketin syksyllä 2022. Kokonaisuus starttaa turvallisuusluennolla. Luennon aiheena laajasti tapahtumaturvallisuus tuottajien näkökulmasta.

Kouluttajana ylitarkastaja Kari Koponen Tukesista (Turvallisuus- ja kemikaalivirasto, Kuluttajapalveluiden turvallisuus / Yleisötapahtumat ja moottoriurheilu). Hän kertoo mm. kolmen ässän (SSS) kokonaisuudesta tapahtuman palvelupolkuna, sekä tapahtumaturvallisuuden perusteista, suunnittelusta ja johtamisesta.
Luentomateriaali ladattavissa tästä: TAMK turvallinen palvelupolku Koponen

Koulutuksessa mukana myös Juha-Matti Mäkitalo, Turvallisuuspäällikkö Tampereen kaupunki, aiheenaan Case: Jääkiekon MM-kisat Tampereella.

Luentomateriaali ladattavissa tästä: Juha-Matti Mäkitalo materiaali

Aika ja paikka:
ti 27.9. 2022 klo 12-15

Tampereen ammattikorkeakoulu, pääkampuksen tila B6-33, Kuntokatu 3, 33520 Tampere

Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä. Samalla lomakkeella voit jo ilmoittautua myös turvallisuuspaketin toiseen osaan Turvallisuudentunteen palvelupolku, joka järjestetään 27.10.2022. Tervetuloa!