Tuottajien somekoulutukset 2023

Somestrategia, kohderyhmät, kanavavalinnat, sisällöt, analytiikka, maksettu markkinointi, vaikuttajamarkkinointi - mitä kaikkea tuottajan olisi hyvä somesta tietää? Koetko olevasi hukassa kaiken somen keskellä? Tai oletko jo vahvasti esillä somessa tuottajana ammattisi puolesta, mutta kaipaat lisää buustia ja vinkkejä? Oli lähtötasosi oman ammatillisen somesi tekemisessä mikä tahansa, tervetuloa Tuottajapankin somekoulutuskokonaisuuteen!

Paljon toivottu Pirkanmaan alueella toimiville tuottajille suunnattu somekoulutus järjestetään alkuvuodesta 2023 neljän kerran kokonaisuutena. Etäosallistuminen luento-osuuksille mahdollista (ei tallenteita).

Somekoulutusten aiheet ja ajankohdat:

Somestrategian rakennuspalikat-workshop
Ke 25.1.2023 klo 13-15
Tapaamisen aikana käydään läpi kaikki somestrategian suunnittelemisen kannalta tärkeät rakennuspalikat. Puhumme esimerkiksi kohderyhmien määrittelystä, kanavavalinnoista, tavoitteista ja mittareista sekä oikeanlaisten sisältöjen valitsemisesta. Workshopin aikana osallistujat pääsevät täyttämään jokainen omaa somestrategia-työkirjaa.

Sisältöjen tekemisen workshop
ke 8.2.2023 klo 12-15(.30)
Työpajan aikana puhutaan sisältöjen tekemisestä hyvin käytännöllisellä tasolla. Osallistujat pääsevät täyttämään omaa sisältökalenteripohjaa sekä ideoimaan ja jopa toteuttamaan muutamia harjoitussisältöjä. Sisältöjen tekemistä varten tarvitset mukaan mobiililaitteen.

Somen analytiikkaa ja maksettua markkinointia
ke 22.2.2023 klo 13-15
Tällä somekerralla keskitytään somen ammattilaistyökalujen tarjoamiin analytiikkaominaisuuksiin sekä maksetun markkinoinnin perusteisiin. Saamme myös paikalle vierailijan, joka kertoo heidän kokemuksiaan maksetusta markkinoinnista ja analytiikasta.

Vaikuttajamarkkinointi ja spesiaalitoive
ke 8.3.2023 klo 13-15
Viimeisellä somekerralla tutustutaan vaikuttajamarkkinoinnin maailmaan. Lisäksi sisältönä on joku tapaamiskertojen yhteydessä noussut toiveaihe, joka on meille järjestäjillekin vielä mysteeri!

Kouluttaja toimii Miina Kivelä (Digimarkkinoinnin lehtori, ammatillinen opettaja, TAMK), joka opettaa markkinointiin, digitaaliseen markkinointiin, sosiaaliseen mediaan ja liiketoiminnan suunnitteluun liittyviä opintojaksoja Lime-yksikössä sekä toimii vierailijaluennoitsijana hankkeilla ja muissa yksiköissä sekä maksullisen koulutuksen puolella. Miina toimii myös digimentorina ja sparraa kollegoja erityisesti verkkopedagogiikkaan ja visuaalisiin opetusmateriaaleihin liittyvissä asioissa.

Paikkana TAMK pääkampus, Kuntokatu 3, Tampere. 25.1. ja 8.2. tilana B3-27, 22.2. tilana H1-26 ja 8.3. tilana B6-32.

Ilmoittautuminen koulutuskokonaisuuteen on päättynyt.