LinkedIn-koulutus kulttuurialalla toimiville

LinkedIn-koulutuksen tavoitteena on sparrata, rohkaista ja innostaa kulttuurialan asiantuntijoita hyödyntämään työssään LinkedIniä. Käytännönläheisen koulutuksen aikana laitetaan mm. profiilit kuntoon ja käydään läpi, millainen viestintä ja rutiini LinkedInissä tuottaa tuloksia, miten algoritmit pitäisi ottaa huomioon jne. Kysymyksille ja keskustelulle jätetään aikaa koulutuksissa.

Koulutuksessa saat vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:
– Mihin LinkedIniä voi kulttuurialan työssä hyödyntää ja miksi se kannattaa?
– Millainen on hyvä asiantuntijaprofiili?
– Miksi LinkedInissä kannattaa tuoda omaa ja organisaation osaamista esiin?
– Miten LinkedInissä kannattaa viestiä ja millaiset sisällöt toimivat parhaiten?
– Miten voin voimistaa työkaverin/oman organisaation/oman verkostoni viestintää?
– Miten löydän tärkeät kontaktit ja miten verkostoidun tehokkaasti ja fiksusti?

Koulutuksen ajankohdat ja aiheet ovat:
pe 11.3. 2022 klo 10-11  Tehosta LinkedIn profiiliasi
pe 18.3. 2022 klo 10-11  Saavuta viesteilläsi oikeat ihmiset
pe 25.3.2022 klo 10-11  Rakenna vahva verkosto
pe 1.4.2022 klo 10-11  Mittaa oman toimintasi tuloksia ja tue muun kulttuuriväen viestintää

Valmennus toteutetaan etänä Zoom -alustalla, linkin koulutuksiin saat sähköpostitse. Koulutukset tallennetaan ja ovat ilmoittautuneille katsottavissa kahden kuukauden ajan.

Kouluttajana toimii Viestintätiimi Zenton Hanna Takala.

Ilmoittautuminen: Verkkolomakkeella