Webinaaritallenne Yrityssprintti 10.5.2022

Miten tulevaisuutta voi hahmottaa valmistavan teollisuuden pk-yrityksessä?

Toista video YouTubessa (aukeaa uuteen välilehteen)

Video on kuvattu 10.5.2022 Yrityssprintti -webinaarissa, joka on osa Etelä-Pohjanmaan mikro- ja pk-yritykselle suunnattua yritysvalmennusten sarjaa. Tämä osio on suunnattu valmistavan teollisuuden pk- yrityksille. Puheenvuoroissa pureudutaan siihen, mitä tulevaisuuden muutoksia ja trendejä on näköpiirissä valmistavan teollisuuden mikro- ja pk-yritysten näkökulmasta.

Puhujat ja teemat: Johdatus tulevaisuusajatteluun, Jari Kolehmainen, Tampereen Yliopisto** (kohdasta 0.0:15 alkaen)

Tulevaisuuden työelämä, Heli Kurikka, Tampereen Yliopisto** (kohdasta 0:08:38 alkaen) Tulevaisuustyö yrityksissä, Heli Kurikka** (kohdasta 0:29:00 alkaen)

Mikä teollisuuden digitalisaatio? Miten se näkyy tehtaissa? Heikki Rasku, SeAMK** (kohdasta 0:32:45 alkaen)

Muutos haltuun strategian avulla, Annika Tidström, Vaasan yliopisto* (kohdasta 0:49:55 alkaen)