Tulevaisuuden työpäiväsi - työpaja Kauhajoella 11.10.2022

Kuva tulevaisuuden tietokoneesta

Yritys - Oletko valmis huomiseen?

Tulevaisuuden työpäivä -työpaja 11.10.2022 klo 18.30-20.15, IKH Areena, Kauhajoki

Tulevaisuustyöpajassa kurkistetaan siihen, miten ympäröivä maailma muuttuu ja miten siihen voi valmistautua. Teknologia, muuttuva työelämä ja asiakkaiden uudenlaiset tarpeet aiheuttavat paineita. Samalla kannattaa myös miettiä, mihin suuntaan yritystä haluaisi kuljettaa. Millainen olisi toiveideni työpäivä 10 vuoden kuluttua? Työpajassa kuullaan tulevaisuusvirikkeitä ja työstetään oman näköistä tulevaisuutta.

Järjestää: Tampereen ja Vaasan yliopistot sekä Seinäjoen ammattikorkeakoulu. Tulevaisuusorientoitunut strategiatyö Etelä-Pohjanmaan pk-yrityksissä (STRATU) -hanke Euroopan aluekehitysrahaston rahoituksella. Yhteistyössä Leader Suupohja ja Kauhajoen kaupunki.

Lue lisää ja ilmoittaudu.

HUOM! Ennen työpajaa on Leader Suupohjan / Sytyke -hankkeen järjestämä tulevaisuudentutkija Ilkka Halavan inspiroiva seminaari tulevaisuuden yritystoiminnasta klo. 17.30-18.30. Ilmoittautuminen samasta linkistä.

Tilaisuudet ovat osallistujille maksuttomia.