15.3.2022 Yrityssprintti 2022 - Tulevaisuustyöpaja B2C yrityksille (Seinäjoki)

Nainen shoppailee

Mitä kuluttajat arvostavat tulevaisuudessa? Miten voisin varautua muutoksiin? - Tutkitaan huomisen kuluttajatrendejä ja suunnitellaan yrityksen liiketoimintaa.

Yrityssprintti on vuonna 2022 Etelä-Pohjanmaan merkittävin valmennustilaisuuksien sarja yrityksille. Ensimmäinen tilaisuutemme on kohdennettu alueella toimiville mikro- ja pk-yrityksille, jotka palvelevat kuluttaja-asiakkaita. Osallistujat pääsevät arvioimaan yhdessä yritysjohtamisen ammattilaisten kanssa yrityksensä nykykuntoa ja kehittämistarpeita, joilla kilpailukyky säilytetään myös lähitulevaisuudessa ja saavat käytännön työkaluja muutoksen johtamiseen. Samalla otetaan selvää siitä, mitä kuluttajat arvostavat tulevaisuudessa, tutustutaan huomisen kuluttajatrendeihin ja pohditaan miten ne vaikuttavat oman yrityksen liiketoimintaan.

Aika ja paikka: 15.3.2022 klo 12-15.45 Frami F -tilassa Y-Zone (1.krs)/etäosallistuminen

Lue lisää ja ilmoittaudu!

Katso myös Yritys-sprintin muut tilaisuudet keväällä 2022 [Tapahtumasivulle]

Järjestäjät: Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Tampereen yliopisto ja Vaasan yliopisto

Tapahtuma on osa seuraavien hankkeiden toteusta: Tulevaisuusorientoitunut strategiatyö Etelä-Pohjanmaan pk-yrityksissä (STRATU), jota rahoittaa Euroopan aluekehitysrahasto sekä Pienten yritysten ketterät stategiat, jota rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto.