SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hankkeen syksyssä tarjolla vielä muutama koulutuskerta

Syyskausi 2023 on käynnistynyt, ja sen myötä myös ilmoittautumiset SMART ART -hankkeen viimeisiin koulutuskertoihin.

Syyskuun aiheissa 6.9. Mika Kylänen (TAMK) tarjoilee parhaita paloja palvelumuotoilusta, 27.9. Ilmari Huttu-Hiltunen (TAMK) luotsaa lähiverkon luomiin mahdollisuuksiin mediatuotannoissa NDI:n avulla, ja 29.9. Tero Avellan (TAU) avaa näkymiä saavutettavuuteen ja digitaaliseen tulevaisuuteen esittävissä taiteissa.

Lisätietoa koulutuskerroista ja ilmoittautumisesta löytyy hankkeen nettisivuilta / Pilotoitava koulutus

Koulutuskerrat järjestetään osana SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hankkeessa pilotoitavaa koulutusta. Koulutus on osallistujille ilmainen ja suunnattu esittävien taiteiden piirissä toimivien pirkanmaalaisten yritysten, osuuskuntien ja yhdistysten henkilöstölle, alalla toimiville itsensä työllistäille, sekä esittäviin taiteisiin tulevaisuudessa yhä vahvemmin kytkeytyvien yritysten henkilöstölle muilta aloilta. Koulutus soveltuu eri tehtävissä työskenteleville.

Koulutuksen järjestää Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK) yhteistyössä Tampereen yliopiston (TAU) kanssa osana SMART ART – Esittävien taiteiden muuttuva osaaminen -hanketta. Hanke rahoitetaan Euroopan sosiaalirahastosta. Hanke on yksi REACT-EU -hankkeista, joita rahoitetaan osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.